Prosím o pomoc pri identifikácii.

Našiel si mravca ktorého meno nevieš? Sem s ním

Moderátor: Messorus

mafto
Monomorium
Dátum registrácie: Piatok, 4. Apríla 2014, 13:10

Prosím o pomoc pri identifikácii.

Príspevok od užívateľa mafto » Štvrtok, 24. Mája 2018, 09:27

Screenshot_2018-05-24-08-45-44-547_com.miui.gallery.png
Screenshot_2018-05-24-08-45-44-547_com.miui.gallery.png
Screenshot_2018-05-24-09-26-07-177_com.miui.gallery.png
Zdravím som Antman začiatočník. Žiadam vás teda o pomoc. myslíte že je toto kráľovná?poprípade Aký je to druh ?viem fotené mobilom. No som v práci a nemám inú možnosť .Ďakujem za odpovede
Screenshot_2018-05-24-08-38-34-791_com.miui.gallery.png

Užívateľov profilový obrázok
lukas
Myrmecia pavida
Dátum registrácie: Nedeľa, 4. Marca 2012, 14:33

Re: Prosím o pomoc pri identifikácii.

Príspevok od užívateľa lukas » Štvrtok, 24. Mája 2018, 11:51

Je to mladá samička druhu Lasius (Dendrolasius) fuliginosus, ak ju chceš pre chov, treba jej z prírody popridávať postupne aspoň tak zo 10 robotníc napríklad Lasius brunneus.

mafto
Monomorium

Príspevok od užívateľa mafto » Štvrtok, 24. Mája 2018, 12:25

Čiže bez nich z nej nič nebude? Popravde sa bojím k nej pridať nejaký iný druh keď ani neviem ktorý je ktorý :) pre začiatočníka tento druh asi nebude co :(

lukas
Myrmecia pavida

Príspevok od užívateľa lukas » Štvrtok, 24. Mája 2018, 16:52

nie, bez nich umrie a najskôr dosť skoro. Čo ja viem, pre začiatočníkov asi nie...

mafto
Monomorium

Príspevok od užívateľa mafto » Štvrtok, 31. Mája 2018, 12:24

Ahojte. No kráľovná umrela veľmi skoro ako si písal. Dnes som šoféroval a za jazdy mi do auta vtiahlo túto kráľovnú.. Asi to nieje ten istý druh. Táto ma podľa mňa trosku inú stavbu tela. Poradíte mi?
Príloha Screenshot_2018-05-31-12-22-21-088_com.miui.gallery.png už nie je dosupná
Screenshot_2018-05-31-12-22-21-088_com.miui.gallery.png

lukas
Myrmecia pavida

Príspevok od užívateľa lukas » Štvrtok, 31. Mája 2018, 14:47